Hvis man vil fange folk og have dem til at bruge midtbyen, må man vide, hvad der bevæger sig blandt folk og sætte initiativer i gang, som bygger på den viden, mener butikschef hos Change på Østervold Michelle Dokkedahl Jacobsen.
Copy link address
Jan Sisseck jasi@amtsavisen.dk
Annonce
Om det er lingeri, bamser eller sko, man sælger, er underordnet. Det handler altid om at give kunden en god oplevelse, mener Michelle Dokkedahl Jacobsen. Foto: Mathias Fredslund Hansen
Michelle Dokkedahl Jacobsen er optaget af gøre oplevelsen for sine kunder bedst mulig. Foto: Mathias Fredslund Hansen
Det handler om at være nærværende og ægte, når man betjener kunderne, mener Michelle Michelle Dokkedahl Jacobsen. Foto: Mathias Fredslund Hansen
De enkelte varer skal præsentere sig ordentligt. Foto: Mathias Fredslund Hansen
Michelle Dokkedahl Jacobsen er optaget af gøre oplevelsen for sine kunder bedst mulig. Foto: Mathias Fredslund Hansen